Klaipėdos Sendvario progimnazija

Vaiko gerovės komisija

Vaiko gerovės komisijos sudėtis 2025-2026 m. m. 

Eil. Nr.

Vardas, Pavardė Pareigos įstaigoje ir funkcijos komisijoje Pareigos komisijoje

1.

Asta Pakėnienė Direktoriaus pavaduotoja ugdymui – atsakinga už VGK veiklą, teisės aktų nustatyta tvarka inicijuoja vaiko teikimą savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisijai dėl vaiko minimalios priežiūros priemonių skyrimo, įvykus krizei mokykloje, organizuoja krizės valdymo priemones Pirmininkė

2.

Jūratė Kaniauskienė Anglų kalbos mokytoja – protokoluoja VGK posėdžius (nėra Komisijos narė) Sekretorė

3.

Inga Dvariškienė Socialinė pedagogė – koordinuoja VGK darbą, analizuoja mokinių lankomumo problemas, teikia siūlymus jų sprendimams, kviečia suinteresuotus asmenis į VGK posėdžius; atlieka pirminį ir pakartotinį vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių, įvertinimą Narė

4.

Irena Teišerskienė Direktoriaus pavaduotoja ugdymui – organizuoja ir koordinuoja švietimo programų pritaikymą mokiniams, tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių apskaitą mokykloje; rekomenduoja kvalifikacijos tobulinimo renginius vaikų socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo, kitose su vaiko gerove susijusiose srityse mokykloje dirbantiems mokytojams, koordinuoja švietimo pagalbos specialistų logopedo ir specialiojo pedagogo veiklą Narė

5.

Marija Dubinina Psichologė – rūpinasi pozityvaus mokyklos mikroklimato kūrimu ir pozityvių vertybių puoselėjimu, koordinuoja prevencijos ir intervencijos priemonių įgyvendinimą, reguliariai atlieka mokyklos mokymosi aplinkos, jos saugumo, mokyklos bendruomenės narių tarpusavio santykių ir kitų su mokinių gerove susijusių aspektų analizę; konsultuoja karjeros klausimais; atlieka pirminį ir pakartotinį vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių, įvertinimą Narė

6.

Reda Sadauskienė Specialioji pedagogė – atlieka pirminį ir pakartotinį vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimą, tvarko specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių apskaitą mokykloje, kreipiasi į pedagoginę psichologinę tarnybą dėl vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo Narė

7.

Jurgita Dobrovolskienė Logopedė – atlieka pirminį ir pakartotinį vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių, įvertinimą Narė

8.

Alma Kasparavičienė Pradinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė – organizuoja ir koordinuoja 1–4 klasių ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos mokiniui teikimą, tariasi su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais dėl jos turinio, teikimo formos ir būdų Narė
9. Renata Kutkė Socialinė pedagogė – organizuoja mokyklos bendruomenės švietimą vaiko teisių apsaugos, prevencijos, mokinių saviraiškos plėtojimo srityse Narė
10. Birutė Plungienė-Gintilė Klasių vadovų metodinės grupės pirmininkė – organizuoja ir koordinuoja 5-8 kl. mokinių ugdymo(si), švietimo ar kitos pagalbos mokiniui teikimą, tariasi su tėvais (globėjais, rūpintojais), mokytojais dėl jos turinio, teikimo formos ir būdų. Narė

Komisijos funckijos

1. Atlikti Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme Komisijai numatytas funkcijas;

2. Teikti siūlymus Progimnazijos vadovui dėl saugios ir vaikui palankios ugdymosi aplinkos kūrimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencijos priemonių ir (ar) prevencinių programų įgyvendinimo.

3. Atlikti mokinio ugdymosi poreikių pirminį vertinimą.

4. Organizuoti ir koordinuoti mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos mokiniui teikimą, bendrojo ugdymo programų pritaikymą, mokinio individualaus ugdymo plano sudarymą ir jo įgyvendinimą.

5. Teikti siūlymus progimnazijos vadovui dėl kreipimosi į savivaldybėje vaiko teisių apsaugą užtikrinančią instituciją, kai vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai) neužtikrina vaiko teisių ir teisėtų interesų, įgyvendindami savo teises ir vykdydami pareigas.

6. Kartu su progimnazijoje dirbančiu karjeros specialistu konsultuoti specialiųjų ugdymosi poreikių turintį mokinį, dėl jo tolesnio mokymosi ir profesijos pasirinkimo (galias atitinkančios mokymosi programos ir (ar) mokymosi įstaigos pasirinkimo) ir pagal galimybes baigiamosios klasės specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam mokiniui užtikrinti sklandų palydėjimą / perėjimą į kitą pasirinktą švietimo įstaigą.

7. Inicijuoti vaiko minimalios priežiūros priemonės skyrimą, vaiko minimalios priežiūros priemonės pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą.

8. Pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, organizuoti vaikui reikalingos mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos teikimą siekiant sklandaus vaiko įsitraukimo į ugdymo procesą.

 

Dokumentai

Vaiko gerovės komisija Atnaujinta Dydis
Klaipėdos Sendvario progimnazijos vaiko gerovės komisijos sudarymo ir jos darbo organizavimo tvarkos aprašas 2024 m. 2024-10-10 10:45:30 476.99 KB

  • Priėmimas į progimnaziją
  • Elektroninis dienynas
  • VMA Moodle
  • Tėvams
Pamokų laikas
7. 14.05 – 14.50
  • 1. 08.15 – 09.00
  • 2. 09.10 – 09.55
  • 3. 10.05 – 10.50
  • 4. 11.10 – 11.55
  • 5. 12.25 – 13.10
  • 6. 13.15 – 14.00
  • 7. 14.05 – 14.50
  • 8. 14.55 – 15.40