Metodinė diena „Mokinių pasiekimų vertinimas ir pažangos pagrįstumas įtraukiojo ugdymo kontekste“

  • Paskelbta: 2025-04-22
  • Kategorija: Renginiai

Balandžio 17 d. progimnazijoje vyko metodinė diena „Mokinių pasiekimų vertinimas ir pažangos pagrįstumas įtraukiojo ugdymo kontekste“. Šio renginio tikslas – paskatinti mokyklos pedagogus skleisti profesinę patirtį, kalbėti apie kokybišką įtraukųjį ugdymą skiriant dėmesį asmeninei mokinio pažangai ir vertinimui.
Pranešimus skaitė bei savo įžvalgomis dalijosi Asta Masiulienė (pradinio ugdymo mokytoja), Inga Dvariškienė (vyresnioji socialinė pedagogė), Jolanta Momkienė (lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė), Vaida Šlajienė (pradinio ugdymo mokytoja metodininkė), Daiva Tamkuvienė (istorijos mokytoja ekspertė), Inesa Antužienė (pradinio ugdymo mokytoja), Šalnė Budvydaitė (pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja), Airina Rimkevičienė (pradinio ugdymo mokytoja metodininkė), Reda Sadauskienė (specialioji pedagogė, logopedė metodininkė), stendinius pranešimus pristatė Linara Kšanienė (pradinio ugdymo mokytoja metodininkė), Reda Sadauskienė, Alina Kravčenko (pradinio ugdymo vyresnioji mokytoja), Aušros Januškienės (pradinio ugdymo mokytoja ekspertė) paruošti mokiniai atliko meninę kompoziciją „Jūrų marių vandenėly...“.

Džiaugiamės pedagogų pristatytomis praktikomis, kurios atskleidžia įtraukiojo ugdymo esmę.

Metodinę dieną organizavo direktoriaus pavaduotoja ugdymui Asta Pakėnienė ir Metodinės tarybos pirmininkė Kristina Šauklienė.

Autorius:
Kristina Šauklienė

Nuotraukos:
Kristina Šauklienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Priėmimas į progimnaziją
  • Elektroninis dienynas
  • VMA Moodle
  • Tėvams
Naujienų archyvas